The Pain of My Silence

11:28 AM

Hi, 
People will post new pictures, mine and my friends and relatives.
My life is complicated, but I'm trying to do my best.

It's been one month, one week and two days since I've seen my heart,


she is my niece, I "had" a very strong bond with her as a mother and daughter perhaps, I felt she needed someone who cared about her, and also someone she so she could ever tell things as something that was bothering her, something that made ​​her sad.
Her parents did not understand, nor want to know your opinion, does not even know what's best for her, so she wants to but something cheap, easy, fast and without any complication.
She said to me:" I hate my life, sometimes I want to die, my only joy is to be with you".


And today, she is no longer with me, her parents think I want to take it from them, but just want to give a reason for saying that she is happy.
Today I can not even see a picture, a drawing, her clothes, can not even speak her name.
I miss you, but I remain silent, it is less painful.
I removed everything from my room that reminded me of her.


I do not want to call her, but I need.
The last time I saw her, it was a rainy summer night, I took her to the car, but it seemed already knew would not see her anymore.

Marcelle, you're my life, love you like a mother and a sister, never doubt it.

A song for my angel:

♪ Por eso yo te quiero tanto
Que no sé como explicar lo que siento
Yo te quiero porque tu dolor es mi dolor
Y no hay dudas yo te quiero
Con el alma y con el corazón
Te venero hoy y siempre
Gracias yo te doy a ti mi amor
Por existir 
♪                               ♪ Para tu Amor ♪


Because you're my exception.

Portuguese Version:
Oi, 
Pessoas postarei novas fotos, minhas e de meus amigos e parentes.
Minha vida está complicada, mas eu estou tentando fazer meu melhor.

Já faz 1 mês, 1 semana e dois dias que não vejo meu coração,

ela é minha sobrinha, eu "tinha" uma ligação muito forte com ela, como mãe e filha talvez, eu senti que ela precisava de alguém que se importasse com ela, e também alguém que ela para que ela pudesse contar coisas como algo que estava incomodando-a , algo que a deixava triste.
Os pais dela não a compreende, nem querem saber sua opinião, nem sabe o que é melhor para ela, só querem para ela algo que mas barato, fácil, rápido e sem nenhuma complicação.
Ela disse para mim: " Eu odeio minha vida, ás vezes eu quero morrer, minha unica alegria é estar com você" 


E hoje, ela não está mais comigo, os pais dela acham que eu quero tirar ela deles, mas só quero dar um motivo para ela dizer que é feliz.
Hoje eu nem ao menos consigo ver uma foto, um desenho, uma roupa dela, nem consigo  falar o nome dela.
Sinto sua falta, mas permaneço em silencio, é menos doloroso.
Retirei do meu quarto tudo que lembrava me dela. 

Não quero ligar para ela, mas eu necessito.

A ultima vez que a vi, era uma chuvosa noite de verão, levei-a até o carro, mas parecia que já sabia que não a veria mais. 

Uma musica para o meu anjo:

♪ 
Por eso yo te quiero tanto
Que no sé como explicar lo que siento
Yo te quiero porque tu dolor es mi dolor
Y no hay dudas yo te quiero
Con el alma y con el corazón
Te venero hoy y siempre
Gracias yo te doy a ti mi amor
Por existir 

♪                     
♪ Para tu Amor 
Porque você é minha exceção.
























You Might Also Like

0 comentários

SUBSCRIBE








Like us on Facebook