Absence

4:42 PM







Good afternoon,


It took me quite to make new posts.
This year 2015 until 2016, I had a great run in college, many projects, recordings, tours and more. Also formed a slight depression, due to the pressure and overload of work and deadlines. But now finished college two and a half years, and I am with six free months to start looking for a job in the area of television or film production.
In over that one and a half had new expectations, I started dating four months ago, I made additional courses, stopped practicing Karate (sorry, but I'll come back), I will start practicing Jazz, I made new friends and made a new treatment for thyroid. I am now happy, before had a fear that everything would go wrong, now I'm more sure of myself. I want all that, of course chasing and giving value the little things that sometimes go unnoticed.


This little time out of social networks made me well, I took care of myself, I looked for new challenges, I made new friends, danced, had fun, took care of appearance and self esteem. This all made me mature further, although not appear to be twenty years old. I've always been very mature since I was sixteen, but still have an extinct freedom and adventure that will never change.






Portuguese Version:
Boa Tarde,
Demorei bastante para fazer novos posts.
Deste ano de 2015 até 2016, eu tive uma grande correria na faculdade, muitos projetos, gravações, roteiros e mais. Além disso formei uma depressão leve, por conta da pressão e sobrecarga de trabalhos e prazos. Porém agora terminei a faculdade de dois anos e meio, e estou com mais seis meses livres para começar a procurar um emprego na area de Produção televisiva ou cinematográfica.
No longo desse um ano e meio tive novas expectativas, comecei a namorar faz quatro meses, fiz cursos complementares, parei de praticar Karate (infelizmente, mas vou voltar), vou começar a praticar Jazz, fiz novas amizades e fiz um novo tratamento para a tireoíde.
Agora estou feliz, antes tinha um receio de que tudo iria dar errado, agora estou mais segura de mim mesma. Posso tudo aquilo que desejar, claro que correndo atrás e dando valor as pequenas coisas que as vezes passam despercebidas.

Esse tempinho fora das redes sociais me fizeram bem, cuidei de mim mesma, procurei novos desafios, fiz novas amizades, dançei, me diverti, cuidei da aparência e auto estima. Isso tudo me fez amadurecer ainda mais, apesar de não aparentar ter vinte anos de idade. Sempre fui muito madura desde meus dezesseis, porém ainda tenho um extinto de liberdade e aventura que jamais mudará.

You Might Also Like

0 comentários

SUBSCRIBE








Like us on Facebook