Welcome To My Silly Life

6:59 PM



Now one small piece of a song I'm listening to
every time this day, demonstrates a bit how I'm feeling today



Mistreated
Misplaced, missunderstood
It didn't slow me down
Mistaken
Always second guessing
Underestimated
Look I'm still around
Pretty pretty please
Don't you ever ever feel
Like you're less than f**cking perfect
Pretty pretty please
If you ever ever feel
Like you're nothing
You're fucking perfect to me
Change the voices
In your head
Make them like you instead
Done looking for the critics
Cause they're everywhere
Stringe ourselves
And we do it all the time



Portuguese Version

Agora um trechinho de uma musica que estou ouvindo
toda hora neste dia, monstra um pouco como estou me sentindo hoje



"Mal tratada, 
deslocada, mal compreendida
Sabichona, tá tudo bem
Mas isso não me parou
Errada, 
sempre em dúvida
Subestimada, 
olha ainda estou por aqui


Querida, querida, por favor, 
nunca nunca se sinta
Como se fosse menos do que perfeita pra caralho
Querida, querida, por favor,
se em algum momento você se sentir
Como se fosse nada,
você é perfeita pra caramba pra mim.

Mude essas vozes
Na sua cabeça
Faça eles gostarem de você dessa vez.Cansei de procurar pelas criticas, porque elas estão por todo ladoSempre tão rigorosos com nós mesmos o tempo todo"











You Might Also Like

0 comentários

SUBSCRIBE








Like us on Facebook