My New.. Room.

10:52 PM


I organized and decorated my beautiful new room.
I'm Happy..

Portuguese Version:
 Eu organizei e decorei meu lindo novo quarto.
Eu estou feliz..


The door of my room, my sneaker ballerina with pink laces.
Portuguese Version:
Na porta do meu quarto, minha sapatilha de bailarina, com laços cor de rosa.





My bed with the cushion I bought in bangladesh.
Portuguese Version:
Minha cama com a almofada que comprei em Bangladesh.


The mobile birds I made, my candle than 17 years, the canvas does not yet painted and my other things.
Portuguese Version:
O mobile de pássaros que eu fiz, minha vela de 17 anos, a tela de pintura que ainda não pintei e minha outras coisas.

my books, games and skates.
Portuguese Version:
meus livros, jogos e patins.

My cds, movies and memories of Paris and London.
Portuguese Version:
Meus cds, filmes e lembranças de Paris e Londres.

my new dresser, my tennis ball and my TV.
Portuguese Version:
minha nova cômoda, minha bola de tênis e minha TV.

My sound with my stuffed animals, my teddy bear Fred is listening to music.
Portuguese Version:
Meu som, com meus bichinhos de pelúcia, meu ursinho Fred, está ouvindo música.

My dog on the tin.
Portuguese Version:
Meu cãozinho na lata.

My custom mirror with england and germany, my bank with a sapo and my guitar (guitar hero).
Portuguese Version:
Meu espelho customizado com a inglaterra e alemanha, meu banco com um sapo e minha guitarra do (guitar hero).

my acoustic guitar and my boots.
Portuguese Version:
meu violão e minhas botas.

 My curtain, my bird and my frame air conditioning.
Portuguese Version:
Minha cortina, meu passarinho e minha moldura do ar condicionado

 My sweet Bird and my clamper curtain I made.
Portuguese Version:
Meu doce pássaro e meu prendedor de cortina que eu fiz.


You Might Also Like

0 comentários

SUBSCRIBE








Like us on Facebook