Mari

About Me: Complete.

4:17 PM



Hello,
I'm Marina Cotta, I'm twenty years old, graduated in Audiovisual Production.
I created my blog with the intention of posting my day to day, and things arising during it.
I am a young adult who loves music, singing, martial arts, animals, decoration and others. I live my life with friends and family. I am in a serious relationship at nine months, I feel happier than ever and I believe I have found the person who suits me, gave match!
I have as hobbie, singing, in music I found the voice and strength trapped inside me.
I am a very reserved but communicative person. In love with England and Tokyo and its incredible sights. I recently worked as a media producer for Youtube, edited videos, made digital arts and finished the sound. I could say that I am more for the practice than the theory, I prefer to do because I can not explain how I do, I just do. I am a happy person, simple, calm, confident and curious. These are my twenty most conquering years, because it was enough for me to believe that it was possible to achieve what I long for.

Portuguese Version:
Olá, Eu sou Marina Cotta, 
Tenho vinte anos, formada em Produção Audiovisual.
Criei meu blog com o intuito de postar meu dia a dia, e coisas decorrentes durante o mesmo.
Sou uma jovem adulta que adora música, canto, artes marciais, animais, decoração e outros. Curto a vida com os amigos e família. Estou em um relacionamento sério a nove meses, me sinto mais feliz que nunca e creio ter encontrado a pessoa que combina comigo, deu match!
Tenho como hobbie, o canto, na música encontrei a voz e a força presa dentro de mim.
Sou uma pessoa bem reservada, porém comunicativa. Apaixonada pela Inglaterra e Tokio e seus pontos turísticos incríveis. Trabalho recentemente como produtora de mídia para Youtube, edito vídeos, faço artes digitais e finalizo a sonorização. Poderia dizer que sou mais para a pratica a que a teoria, prefiro fazer pois não sei explicar como faço, apenas realizo. Sou uma pessoa feliz, simples, calma, confiante e curiosa. Esses são meus vinte aninhos mais conquistadores, porque bastou eu acreditar que era possível para conseguir aquilo que tanto almeja.


You Might Also Like

0 comentários

SUBSCRIBE








Like us on Facebook